’Disco’ er Moritz’ fortræffelige forsøg på at lave et forholdsvist klassisk tysk ‘field blend’, altså en blanding af forskellige hvide druer, som med sine forskellige egenskaber, resulterer i en frisk, sprød, frugtig og ikke mindst super letdrikkelig hvidvin - bare med hans altid kompromisløse og naturlige tilgang til vindyrkning. I denne ombæring er det en blanding af Sylvaner og Riesling, og sikken vin! Det smager af grønne æbler, friske urter, nyslået græs, galiamelon og STORE slurke! Tilmed kommer den på 1-liters flaske, og fordrer at blive drukket i godt vennelag på terrassen.
Vores vurdering
Om produktet

